Administration- & Marketingassistent

Anslag

Kan du skabe de fængende tekster og de spændende visuelle udtryk? Trives du med opgaver, som både kræver struktur, men også kreative løsninger? Og synes du at mange bolde i luften er lig med en god dag på arbejde – så se her…

Jobbet

Her finder du nemlig mange fede udfordrende opgaver, hvor det er vigtigt at fastholde overblikket. Du kommer til at have mange berøringsflader både i forhold til opgaver og med kollegaer i hele organisationen. Du skal koordinere og være tovholder på opgaver i vores Interne Service afdeling, hvor vi spænder bredt fra marketing, HR, salg, økonomi og administration, samt support for vores projekt og konsulent afdeling og vores produktudviklingsafdeling. Du skal turde tænke ud af boksen og komme med de vilde idéer, men også kunne fastholde den strategi og plan der er lagt.
Intelligent Systems er en virksomhed med højt til loftet og plads til store armbevægelser. Du kan i høj grad være med til at forme dit arbejde og på at få vores målsætninger om at vækste til at lykkedes. Stillingen er en fastansættelse, som starter som et barselsvikariat. Hvordan din stilling skal være fremadrettet, er du selv med til påvirke.
Dit fokus vil være på marketing og HR opgaver og det er derfor forventet du har erfaring med grafiske værktøjer, som eksempelvis Adobe pakken. Noget af det du skal kaste dig ud er:

  • Udarbejde diverse marketingsmaterialer, templates, præsentationer mv.
  • Udarbejde kommunikationsmateriale (både skriftligt og visuelt) til forskellige platforme som website, SoMe, jobopslag, casestorien, referencer mm
  • Planlægge marketing- og rekrutteringsaktiviteter sammen med de ansvarlige for områderne
  • Tovholder på at planlægge og indhente evalueringer fra kunder
  • Hjælpe med at planlægge og udføre rekrutteringsopgaver og fastholdelse i hele processen fra ansøgning til evt. ansættelse
  • Hjælpe med kantineopgaver som kaffe/the, bestilling af frokost, forplejning til møder osv.
  • Hjælpe med booking af hotel og fly, rejsedokumenter mm i forbindelse med rejseaktiviteter
  • Hjælpe kolleger med diverse administrative opgaver
  • Planlægge hotline for hotline teamet

Holdånd

Vi lever efter frihed under ansvar, og den store fleksibilitet gør det lettere for os at balancere fritid og arbejdsliv. Dit team kan regne med dig, og du kan regne med dem. Vores flade organisationen giver plads til højt til loftet og det er vigtigt, at vi har også har det sjovt. Vi er agile og tilpasser os situationen, så vi tænker kreativt og finder altid løsninger.

Vi afholder ofte sociale arrangementer, både i teams og samlet. Det giver en god dynamik, om det er en fælles løbetur, madaftener med diverse temaer eller den ugentlige fredagsbar.

Ud over udfordrende arbejdsopgaver og mulighed for at arbejde hjemmefra, kan vi også tilbyde en lækker kantineordning, sundhedsforsikring samt pensionsordning.

Om Intelligent Systems

Intelligent Systems er eksperter indenfor softwareudvikling til automatiserede logistikløsninger, f.eks. til bagagesortering i lufthavne, fuldautomatiske lager- og distributionscentre og automatiseret logistik til hospitaler. Vi har udviklet software som integrerer og styrer nogle af verdens største automatiserede løsninger. Vi er placeret i Hadsund og er mere end 40 medarbejdere.

Bliv en del af holdet

Der kan være flere veje til jobbet, men vi ser specielt gerne, at du har erfaring inden for marketing og flair for grafisk arbejde. Du er imødekommende og kan begå dig både på dansk og engelsk uden problemer.

Du er velkommen til at kontakte Maica Nielsen, for at høre mere om stillingen, på +45 2464 3445 eller sende en ansøgning samt CV på job@intelligentsystems.dk.

Intelligent Systems AS

Pin It on Pinterest

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this and this message will not appear for a month.

Close